Gewonde door koolmonoxide in wooncomplex W.G. Witteveenstraat in Bergschenhoek

Bergschenhoek – Maandagavond 24 december zijn de hulpdiensten uitgerukt voor een koolmonoxide melding in een wooncomplex aan W.G. Witteveenstraat.

Lees ook: Wees alert op een Koolmonoxidevergiftiging!

De ambulancedienst is ter plaatse gekomen omdat een bewoner van het complex onwel was geworden. Ook de brandweer is ter plaatse gegaan om te controleren of koolmonoxide mogelijk de oorzaak kon zijn.
De brandweer heeft inderdaad op meerdere plekken koolmonoxide gemeten. Nadat er extra brandweerpersoneel ter plaatse was gekomen is er in andere plekken in het complex ook gemeten. De uitslagen van die metingen bleken niet gevaarlijk. Een kapotte CV-installatie was de oorzaak van de koolmonoxide.

De bewoners, die tijdelijk op straat stonden, konden na advies van de brandweer terugkeren naar hun woning. Eén bewoners in naar het ziekenhuis vervoerd. Een tweede ambulance stond stand-by.

%d bloggers liken dit:

Deze website gebruikt cookies. We zijn wettelijk verplicht om je te informeren en je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken. Meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten