Föhn vliegt in brand in woning Wilgenlaan Berkel en Rodenrijs

Berkel en Rodenrijs – Maandagavond 5 november is de brandweer omstreeks 18:25 uur gealarmeerd voor een brand in een slaapkamer aan de Wilgenlaan in Berkel en Rodenrijs.

De brandweer was snel ter plaatse en had de brand, die in de slaapkamer ontstaan was, snel geblust waardoor erger voorkomen werd. De oorzaak van de brand was volgens de brandweer vermoedelijk een Föhn die nog in het stopcontact zat.

Drie personen die (mogelijk) rook ingeademd hebben zijn door het ambulancepersoneel ter plaatse nagekeken. Zij hoefde uiteindelijk niet naar het ziekenhuis.

De brandweer heeft de woning geventileerd en stichting Salvage ter plaatse laten komen. Zij zullen de schade afhandeling regelen met de bewoners. Ook zal bekeken worden of het mogelijk is dat de bewoners vannacht thuis slapen.

 

%d bloggers liken dit:

Deze website gebruikt cookies. We zijn wettelijk verplicht om je te informeren en je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken. Meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten