Berkel en Rodenrijs – Zaterdagmiddag 17 september werd de brandweer gealarmeerd voor een brandgerucht op de Raadhuislaan in Berkel en Rodenrijs.

Ter plaatse bleek dat er een kleine brand ontstaan was in de magnetron in een aanleunwoning. De bewoners hadden een maaltijd te lang in de magnetron laten staan waardoor deze oververhit raakte en uiteindelijk in brand vloog.

Het vuur was snel gedoofd waardoor de schade beperkt bleef. De brandweer heeft nog wel de woning geventileerd. De ambulancedienst is ook ter plaatse gekomen om de bewoners te controleren op eventuele verwondingen. Er is uiteindelijk niemand vervoerd naar het ziekenhuis.

Deze website gebruikt cookies. We zijn wettelijk verplicht om je te informeren en je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken. Meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten